تمام روزها به صورت 24 ساعته

رییس قوه قضائیه هر چند سال یکبار با انتشار آیین‌نامه‌ای، حداقل حق وکالت را اعلام می‌نماید. با این حال، مبلغ اعلام شده فقط حداقل دستمزد وکالت است و مبلغ نهایی بر اساس توافق بین وکیل و موکل تعیین می‌شود. این مبلغ بر اساس موضوع پرونده، حجم کار و زمانی که وکیل باید برای آن صرف کند، محاسبه می‌شود.

وکالت یک نوع خدمات است که هزینه آن مانند بسیاری از مشاغل دیگر بر اساس حق‌العمل کاری محاسبه می‌شود و نمی‌توان برای آن هزینه ثابتی در نظر گرفت. به عنوان مثال، دو پرونده با موضوع الزام به تنظیم سند رسمی ممکن است دارای حق‌الوکاله‌های متفاوتی باشند. این امر به دلیل این است که تعیین حق‌الوکاله با توجه به جایگاه موکل در پرونده، دلایل و مدارک موجود، پیچیدگی شرایط و همچنین جایگاه طرف مقابل دعوا در پرونده انجام می‌شود. در پرونده‌های مختلف با موضوع یکسان، شرایط یکسانی وجود ندارد.

وکیل اول با تعیین منصفانه حق وکالت و پیاده سازی طرح پرداخت به صورت اقساط، تلاش نموده است تا اطمینان حاصل نماید که همه افراد بدون توجه به شرایط مالی خود، بتوانند از خدمات حقوقی یک وکیل بهره‌مند شوند.

ما در وکیل اول سعی می‌کنیم تا حق وکالت به گونه‌ای تعیین شود که هم برای وکیل منطقی باشد و هم موکل بتواند آن را بپردازد. پرداخت حق وکالت ممکن است در چندین مرحله، در زمان‌های مشخص شده یا گاهی اوقات به صورت ماهیانه انجام شود. ما تلاش نموده‌ایم تا حق وکالت به طور منصفانه و عادلانه تعیین شود و روش پرداخت آن با شرایط مالی موکل سازگار باشد.

وکلای فوق تخصصی و پایه یک دادگستری در وکیل اول در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و در صورت نیاز، امکان جلسه حضوری فوری را برای شما فراهم می‌آورند.

تماس با وکیل اول

چرا باید وکیل اول را انتخاب کنیم؟

"وکیل اول" با توجه به تجربه و تخصص وکلای خود، خدمات حقوقی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما به شما کمک می‌کنیم تا با اطمینان بیشتری دفاع خود را در محضر دادگاه و در مقابل طرف دعوا ارائه نمایید. در اینجا چند دلیل برای انتخاب "وکیل اول" آورده شده است:

  • تجربه و تخصص: وکلای ما در زمینه‌های مختلف حقوقی به صورت فوق تخصصی درای تجربه هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا به بهترین نحو ممکن دفاع کنید.
  • برنامه‌ریزی دقیق: پس از جلسه مشاوره، ما چهار اصل مهم زیر را برای ادامه مسیر تعیین می‌کنیم.
    1. تحلیل و تعیین وضعیت فعلی حقوقی در مواجهه با طرف مقابل دعوا
    2. دلیل قرار گرفتن شما در وضعیت فعلی حقوقی
    3. تعیین نقشه راه دفاع در جهت نیل به پیروزی حقوقی و برون رفت از شرایط موجود
    4. تعیین ضریب موفقیت پرونده
  • مشاوره رایگان: جلسه مشاوره با وکیل فوق تخصصی و پایه یک دادگستری برگزار می‌شود تا شما را با وضعیت خود آشنا کنیم که در نهایت بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.
  • پاسخگویی 24 ساعته: وکلای ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برای آشنایی بیشتر با "وکیل اول"، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درباره ما مراجعه نمایید و همچنین بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. سپس با حضور در جلسه مشاوره، می‌توانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین می‌توانید بدون اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز با وکلای فوق تخصصی ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.