تمام روزها به صورت 24 ساعته

حوزه روابط اجتماعی به شدت افزایش یافته است و  پدیده‌هایی چون فضای مجازی، ارز دیجیتال و هوش مصنوعی موجب شده است تا جامعه امروز محتاج قوانین مترقی باشد. در حال حاضر حوزه هایی چون ورزش، سینما، مالكیت فکری، علائم تجاری، معاملات دیجیتال، شرکت‌های دانش بنیان و داوری از مصادیق حوزه فوق تخصصی هستند.

در این وضعیت، نقش وکلای دادگستری در اجرای عدالت بسیار تعیین کننده است، ولی متاسفانه اینکه وکیل دادگستری بتواند در همه حوزه‌ها مجرب و به روز بماند امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابراین دادگستری کشور محتاج قضات و وکلای تخصصی و فوق تخصصی است که خوشبختانه در درسالیان اخیر توجه به شعبات تخصصی تا حدی صورت گرفته است و قضات محترم متوجه این اصل هستند که شعبات مختلف در رشته‌های معدود می‌توانند متخصص بوده و به دعاوی خاصی بپردازند.

فارغ تحصیلان رشته حقوق، پس از قبولی در آزمون سخت وکالت و پس از ۱۸ ماه کارآموزی، می‌توانند به عنوان وکیل پایه دو فعالیت نمایند و پس از موفقیت در آزمون اختبار، به مقام وکیل پایه یک دادگستری مفتخر می‌شوند و می‌توانند در همه حوزه‌های قضایی، قبول پرونده و مشاوره حقوقی نمایند.

"وکیل اول" برای اولین بار در کشور، دپارتمان‌های فوق تخصصی وکالت را راه‌اندازی نموده است.

وکلای پایه یک، به فراخور پذیرش پرونده در گروه‌های تخصصی فوق الذکر اصولا در یک رشته پنجگانه، تخصص بیشتری پیدا می‌کنند و در بین مردم و همکاران به همان عنوان مشهور می شوند.

به فرض مشهور است جناب مسعودرضا بلادری از وکلای ملکی محسوب می‌شوند، چرا که پرونده‌های ملکی وی بیش از حوزه‌های دیگر بوده و به مرور به وکیل ملکی شهرت یافته‌اند. در این شرایط اگر وکلای دادگستری تحصیلات تکمیلی را نیز متناسب با تجربه خود در حوزه تخصصی ادامه دهند، می‌توانند بسیار  موثر واقع شده و در رشته تخصصی خود قدرتمند ظاهر شوند.

با توجه به مطالب فوق، وکیل پایه یک دادگستری نیز نمی‌تواند در همه حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی دعاوی قضایی، سرآمد و مجرب باشد، لذا شایسته است هر وکیل دادگستری در جهت ارائه خدمات علمی و فنون نوین دفاعی به موکلین، با توجه به بضاعت علمی و علاقه خود، یک رشته را به عنوان رشته فوق تخصصی در عالم وکالت برگزیند.

دعاوی قضایی بر حسب موضوع پرونده در شش دسته تخصصی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. حقوقی
  2. کیفری
  3. خانواده
  4. اداری
  5. مالی و مالیات
  6. مهاجرت

وکیل اول بر حسب تجربه و بضاعت علمی موسسین خود، دسته‌های تخصصی مذکور را به دسته‌های فوق تخصصی کوچکتر تقسیم نموده است تا خدمات علمی و فنی دقیق‌تری به متقاضی ارائه شود. بنابراین وکلای گروه وکیل اول، تنها در یک رشته فوق تخصصی ارائه مشاوره و پذیرش پرونده دارند.

به عنوان مثال در دپارتمان کیفری گروه وکیل اول ۵ رشته فوق تخصصی تعریف شده است که عبارتند از:

  1. وکیل جرائم مالی
  2. وکیل جرائم جانی
  3. وکیل جرائم علیه آبرو و امور معنوی
  4. وکیل جرائم علیه امنیت عمومی
  5. وکیل جرائم اطفال و نوجوانان

موارد فوق، رشته‌های فوق تخصصی وکالت دادگستری در دعاوی تخصصی کیفری هستند و گروه وکیل اول به دلیل ارتقاء سطح علمی و تجربی وکلای خود، هر وکیل را صرفا در یک رشته فوق تخصصی مامور به ارائه خدمات حقوقی به موکلین نموده است.

وکلای موثر و کاردان با تمرکز بر یک حوزه فوق تخصصی می‌توانند خدمتگزار مردم و موثر در ایجاد عدالت در جامعه باشند. ما یقیم داریم که بدون تخصص گرایی در حوزه‌های وکالت، نمی‌توان از حقوق مردم به صحت و دقت دفاع نمود.

اینک حاصل تجربه و دانش گروهی از وکلای پایه یک دادگستری و متخصص و تحصیل کرده در رشته‌های تخصصی حقوق، تشکیل گروه "وکیل اول" می‌باشد، به این امید که افراد در اولین دقایق مشاوره، متوجه تفاوت در کیفیت ارائه خدمات حقوقی شوند تا بنا بر مصلحت و عدالت و انصاف، تمام قد از حق ایشان دفاع نماییم.

وکلای فوق تخصصی و پایه یک دادگستری در وکیل اول در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و در صورت نیاز، امکان جلسه حضوری فوری را برای شما فراهم می‌آورند.

تماس با وکیل اول

چرا باید وکیل اول را انتخاب کنیم؟

"وکیل اول" با توجه به تجربه و تخصص وکلای خود، خدمات حقوقی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما به شما کمک می‌کنیم تا با اطمینان بیشتری دفاع خود را در محضر دادگاه و در مقابل طرف دعوا ارائه نمایید. در اینجا چند دلیل برای انتخاب "وکیل اول" آورده شده است:

  • تجربه و تخصص: وکلای ما در زمینه‌های مختلف حقوقی به صورت فوق تخصصی درای تجربه هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا به بهترین نحو ممکن دفاع کنید.
  • برنامه‌ریزی دقیق: پس از جلسه مشاوره، ما چهار اصل مهم زیر را برای ادامه مسیر تعیین می‌کنیم.
    1. تحلیل و تعیین وضعیت فعلی حقوقی در مواجهه با طرف مقابل دعوا
    2. دلیل قرار گرفتن شما در وضعیت فعلی حقوقی
    3. تعیین نقشه راه دفاع در جهت نیل به پیروزی حقوقی و برون رفت از شرایط موجود
    4. تعیین ضریب موفقیت پرونده
  • مشاوره رایگان: جلسه مشاوره با وکیل فوق تخصصی و پایه یک دادگستری برگزار می‌شود تا شما را با وضعیت خود آشنا کنیم که در نهایت بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.
  • پاسخگویی 24 ساعته: وکلای ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برای آشنایی بیشتر با "وکیل اول"، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درباره ما مراجعه نمایید و همچنین بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. سپس با حضور در جلسه مشاوره، می‌توانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین می‌توانید بدون اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز با وکلای فوق تخصصی ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.