تمام روزها به صورت 24 ساعته

 در دنیای امروز که پیچیدگی‌های حقوقی در هر جای زندگی ما حضور دارند، داشتن یک وکیل می‌تواند بسیار مفید و کارساز باشد. وکیل یک متخصص حقوقی است که می‌تواند به شما کمک کند تا از مسیری صحیح و قانونمند حقوق و مطالبات قانونی خود را چه در موارد کیفری و چه در موارد حقوقی به دست آورید.

از جمله خدماتی که یک وکیل می‌تواند ارائه دهد عبارتند از:

  • مشاوره حقوقی به صورت تلفنی یا حضوری
  • تحلیل تخصصی پرونده و تنظیم راهکار دفاعی
  • پذیرش پرونده و قبول وکالت دادگستری
  • تنظیم دادخواست
  • تنظیم شکواییه
  • تنظیم لایحه
  • تنظیم قراردادها و اسناد حقوقی
  • پذیرش داوری
  • پذیرش میانجی‌گری
  • قرارداد پشتیبانی حقوقی کسب و کارها
  • حضور وکیل در محل مورد نظر و ارائه مشاوره حقوقی

 تمامی این خدمات توسط وکیل پایه یک دادگستری در گروه وکلای فوق تخصصی "وکیل اول" ارائه می‌گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی ارائه هر یک از این خدمات می‌توانید به بخش مربوطه مراجعه نمایید.

بطور کلی استفاده از خدمات یک وکیل می‌تواند به شما کمک کند تا با خیال راحت‌تر و اطمینان بیشتر، مسائل حقوقی خود را مدیریت کنید. برخی از مزایای استفاده از یک وکیل خوب و با تجربه عبارتند از:

  • دریافت مشاوره تخصصی در انواع مسائل حقوقی و قضایی
  • صرفه‌جویی در زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  • تحلیل تخصصی پرونده و تنظیم راهکار دفاعی
  • پیشگیری از ایجاد مشکلات حقوقی در آینده
  • امکان به حداقل رساندن ضرر و زیان و تخفیف در مجازات
  • آرامش ذهن

 در ادامه توضیحات بیشتری را در خصوص هر یک از موارد عنوان شده بیان می‌کنیم تا مزایای استفاده از وکیل در امور حقوقی زندگی امروز آشکارتر شود.

دریافت مشاوره تخصصی در انواع مسائل حقوقی و قضایی

همانطور که گفته شد وکیل درواقع یک متخصص در امور قانونی است که می‌تواند با تکیه بر دانش و تخصص خود بهترین و اصولی‌ترین مشاوره حقوقی را به مراجعه کننده خود ارائه دهد. باید در نظر داشت که امور حقوقی بسیار گسترده بوده و می‌تواند در زمینه‌های مختلفی باشد، در این میان تخصص حقوقی یک وکیل می‌تواند بسیار مهم و تاثیر‌گذار  باشد، چرا که تخصص حقوقی به معنای تمرکز بر روی یک حوزه خاص از قانون است. این امر به وکیل اجازه می‌دهد تا دانش عمیق‌تر و تجربه بیشتری را در آن حوزه کسب کرده و در نهایت مشاوره و راهنمایی بهتری را به موکل خود ارائه دهد. این مسئله به شما نیز کمک می‌کند تا یک وکیل تخصصی در رابطه با مسئله و مشکل خاص خود انتخاب کنید و مشاوره و راهکارهای دقیق‌تری را دریافت کنید.

برای آشنایی بیشتر با تخصص حقوقی می‌توانید به بخش وکیل فوق تخصصی به چه معناست مراجعه نمایید.

دریافت مشاوره می‌تواند به صورت تلفنی و یا حضوری باشد. در وکیل اول، ارائه مشاوره تخصصی توسط وکیل فوق تخصصی و پایه یک دادگستری انجام می‌پذیرد. برای آشنایی و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به بخش پاسخگویی تلفنی رایگان  و یا بخش مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کنید.

صرفه‌جویی در زمان

کاملا واضح است که با داشتن یک وکیل، شما می‌توانید زمان خود را صرف کارهای دیگر کنید و اطمینان داشته باشید که فردی که دانش و آگاهی کافی را در خصوص مسائل حقوقی دارد پیگیر امور شما خواهد بود و از حقوق شما دفاع خواهد کرد.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

اگر خود شخص بخواهد مراحل قانونی و حقوقی را طی کند به دلیل عدم آگاهی کافی در این حوزه ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شده و یا حتی مسیر را اشتباه طی کند و در این راه به دلیل اشتباهات ناخواسته متحمل هزینه‌های بیشتری شود. در حالی که با داشتن وکیل و پرداخت مبلغ حق‌الوکاله، تنها یک هزینه را پرداخت می‌کنید و از پرداخت هزینه‌های اضافی و اشتباه‌های دیگر، در امان خواهید بود. اما از آنجایی که گاهی مشکلات و محدودیت‌های مالی باعث عدم مراجعه افراد به وکیل می‌شود، وکیل اول جهت حل این مشکل و امکان دسترسی به وکیل، به دور از نگرانی‌های مالی، امکان پرداخت اقساطی حق‌الوکاله را فراهم کرده است.

تحلیل تخصصی پرونده و تنظیم راهکار دفاعی

تحلیل یک پرونده مهمترین بخش طی کردن مسیر قانونی یک پرونده است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان موفقیت آن در دادگاه داشته باشد. چرا که در این مرحله تمامی مستندات پرونده بطور دقیق توسط وکیل مورد بررسی قرار می‌گیرد و طبق شرایط، مدارک و قوانین موجود، نقشه راه، و بهترین استراتژی دفاعی توسط وکیل به کار گرفته می‌شود. این امر درصد خطا را کاهش، و درصد موفقیت پرونده را افزایش می‌دهد.تحلیل تخصصی پرونده و تنظیم راهکار دفاعی طی چند مرحله توسط دپارتمان تخصصی وکیل اول انجام می‌پذیرد.

پیشگیری از ایجاد مشکلات حقوقی در آینده

وکلا می‌توانند به شما کمک کنند تا از انجام اشتباهات قانونی پیشگیری کنید. آنها با ارائه مشاوره در مورد حقوق و تکالیف قانونی، به موکلین خود کمک می‌کنند تا از مسیر صحیح و ایمن به خواسته‌های قانونی دست پیدا کنند. به سادگی با راهنمایی گرفتن از یک وکیل می‌توان از بروز برخی اشتباهات قانونی که گاهی ممکن است دردسرساز باشد جلوگیری کرد.

امکان به حداقل رساندن ضرر و زیان و تخفیف در مجازات

چنانچه در پرونده حقوقی و یا قضایی، شما مجرم شناخته شوید، طبق قانون، مجازاتی برای شما در نظر گرفته می‌شود که ملزم به اجرای آن هستید، حتی در چنین مواردی که اصطلاحا شما بازنده پرونده هستید، داشتن وکیل می‌تواند به شما کمک کند تا از روش‌های مختلف قانونی، تخفیفی در مجازات شما اعمال شود و درواقع میزان آسیب‌پذیری طرف بازنده کاهش یافته و کمترین ضرر و زیان را متحمل شود.

آرامش ذهن

با توجه به مطالبی که تا کنون بیان کردیم کاملا واضح و روشن است که داشتن یک وکیل در امور حقوقی زندگی تا چه اندازه می‌تواند از بروز مشکلات قانونی پیشگیری کرده و یا در صورت ایجاد مشکل، از مسیری درست مشکل را حل نماید و فرد را به حقوق قانونی خود برساند. بنابراین با استفاده از دانش و خدمات وکالت می‌توان به راحتی و با آرامش بیشتر، مسائل حقوقی و گاه پیچیده‌ای که در زندگی با آن مواجه هستیم را حل، و دستیابی به هدف را سهل الوصول کرد.