تمام روزها به صورت 24 ساعته

ما با ایجاد ویژگی ها و امکانات متنوع سعی داریم تا خدمات وکالت را به بالاترین سطح کیفی برسانیم، هدف ما کاهش حداکثری دغدغه های موکلان است.

گروه وکلای فوق تخصصی وکیل اول، از مشاوران، کارشناسان و وکلای پایه یک دادگستری در سطح کشور تشکیل شده است. بنابراین، ما در همه موضوعات حقوقی، کیفری و کسب و کار در سراسر کشور، قادر به ارائه خدمات هستیم. ما با ایجاد ویژگی‌ها و امکانات متنوع، سعی داریم تا خدمات وکالت را به بالاترین سطح کیفی برسانیم. هدف ما کاهش حداکثری دغدغه‌های موکلان است.

یکی از حقوق مهم موکل این است که مطمئن شود وکیل، توانایی دفاع از او را دارد و می‌تواند دفاع از جان، مال و آبرویش را به او بسپارد. ما در وکیل اول بنا را بر رعایت بی کم و کاست حقوق موکل گذاشته‌ایم و نهایت تلاشمان را برای عمل به تعهدات خود به کار می‌بندیم.

از کجا شروع کنیم؟

کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز به صورت رایگان آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند و شما را تا رسیدن به هدف نهایی همراهی خواهند کرد، برای شروع می‌توانید با وکیل اول تماس حاصل نماﻳﻴد.

تماس 24 ساعته با وکیل 

برخی از امکانات و ویژگی‌های وکیل اول

وکیل اول، با هدف اطمینان بخشی و رضایت موکلین، امکانات زیر را در حین ارائه خدمات وکالت فراهم کرده است. این امکانات به پیشبرد فرایند به صورت هدفمند کمک می‌کنند و موجب دستیابی به موفقیت می‌شوند.

پاسخگویی 24 ساعته رایگان

پرسش‌های خود را در هر لحظه با ما در میان بگذارید

ما درک می‌کنیم که مسائل حقوقی ممکن است در هر زمانی پیش بیاید و شما نیاز به پاسخ سریع دارید. به همین دلیل، سرویس پاسخگویی تلفنی را به صورت 24 ساعته فراهم کرده‌ایم تا بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید و سوالات حقوقی خود را مطرح کنید.

گزارش هفتگی از پرونده

در جریان تمام رویدادها و جزئیات پرونده خود باشید

آگاه بودن شما از روند پرونده، راهکارهای وکیل و شرایط پیش رو، استرس شما را کاهش می‌دهد و باعث همکاری و همفکری بیشتر با وکیل می‌شود که تمام این موارد دستیابی به نتیجه مطلوب را امکان‌پذیر تر می‌نمایند.

دپارتمان فوق تخصصی

وکیل اول، مبتکر راه‌اندازی دپارتمان فوق تخصصی

با توجه به موضوع پرونده، مناسب‌ترین وکیل با دانش و تجربه تخصصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این عامل سبب سهولت بیشتر در دفاع از حقوق شما و افزایش احتمال دست‌یابی به موفقیت نهایی در پرونده خواهد شد.

بیش از 10 سال تجربه

تجربه بالا، پشتوانه کیفیت خدمات ارائه شده ما است

تمامی همکاران ما در وکیل اول، دارای تجربه‌ای بی‌نظیر و تخصصی در حوزه‌های مختلف خدمات قضائی و کسب و کار هستند. این تجربه و تخصص، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های تیم ما است.

مشاوره حضوری رایگان

مشاوره با وکیل فوق تخصصی پایه یک دادگستری

مهمترین مرحله برای آشنایی و انتخاب بهترین وکیل، مشاوره حضوری با یک وکیل متخصص است. این مرحله به شما کمک می‌کند تا وضعیت و نیازهای خود را تحلیل کنید و در ادامه، وکیلی که از ابتدا با او مشاوره داشته‌اید، همراه شما خواهد بود.

اقدامات پنجگانه

پکیجی ارزشمند از اقدامات مهم برای رسیدن به موفقیت

سال‌ها تجربه، باعث شده تا ما اقدامات مؤثری را در زمینه حقوقی انجام دهیم. این اقدامات به طور ساده شامل مشاوره حقوقی، تعیین ضریب موفقیت، سنجش و طراحی نقشه راه دفاع، انتخاب وکیل فوق تخصصی و مدیریت پرونده می‌باشند.

تقسیط حق‌الوکاله

گاهی ممکن است به دلیل کمبود منابع مالی، امکان استفاده از وکیل برای شما وجود نداشته باشد که منجر به عدم دستیابی به نتیجه مطلوب خواهد شد، اما با استفاده از امکان پرداخت اقساطی، می‌توانید از خدمات یک وکیل استفاده کنید و چالش‌های مالی خود را کاهش دهید.

اطلاعات بیشتر... 

دلایل و مزایای استفاده از وکیل

بدون شک، در مواجهه با یک پرونده قضایی، به جای اقدام شخصی یا استفاده موقتی از وکیل، بهتر است که از ابتدا پرونده را به یک وکیل متخصص بسپارید. استفاده از خدمات یک وکیل، دلایل و مزایای فراوانی دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  1. تخصص و تجربه حقوقی: وکلا دارای تخصص و تجربه حقوقی و دانش گسترده‌ در زمینه قوانین و مقررات هستند که برای موفقیت در یک پرونده قضایی ضروری است. آن‌ها با قوانین و روندهای دادگستری آشنا هستند و می‌توانند تاثیر بسیاری در هدایت پرونده شما برای رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب داشته باشند.
  2. حفظ حقوق موکل: گاهی اوقات، بخش‌های خاصی از قانون ممکن است برای افراد عادی پیچیده باشد و به همین دلیل نتوانند از حقوق خود دفاع مناسبی داشته باشند، در حالی که یک وکیل متخصص، اشراف کامل به قوانین دارد و مانع از تضییع حقوق شما خواهد شد.
  3. صرفه‌جویی در زمان: مراحل قضایی ممکن است زمان‌بر باشند و نیاز به تحقیقات گسترده و تحلیل قانونی دارند اما وکلا با فرآیند آشنا هستند و می‌توانند به سرعت و به صورت حرفه‌ای این مراحل را طی نمایند. با استفاده از خدمات یک وکیل، شما می‌توانید زمان خود را صرف کارهای دیگر کنید.
  4. کاهش استرس: مراحل قضایی ممکن است استرس‌های زیادی به شما وارد نمایند. با استفاده از یک وکیل، شما می‌توانید این استرس‌ها را به حداقل برسانید.
  5. ارائه نظرات حقوقی: وکلا معمولاً نظرات حقوقی را در مورد پرونده شما ارائه می‌دهند، که ممکن است به شما کمک کند تصمیمات بهتری بگیرید.
  6. پشتیبانی و راهنمایی حقوقی: وکلای هر دپارتمان تخصصی در گروه وکیل اول، نظرات خود را ارائه می‌دهند، منظور از دپارتمان در واقع بخشی است که وکلای تخصصی هر بخش حقوقی، کیفری و .. در آن دپارتمان مشغول ارائه خدمات هستند، که ممکن است به شما کمک کند تصمیمات بهتری بگیرید.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد دلایل و مزایای فوق داشته باشید، می‌توانید به دلایل و مزایای استفاده از وکیل مراجعه نمایید.

وکلای فوق تخصصی و پایه یک دادگستری در وکیل اول در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و در صورت نیاز، امکان جلسه حضوری فوری را برای شما فراهم می‌آورند.

تماس با وکیل اول

برای آشنایی بیشتر با "وکیل اول"، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درباره ما مراجعه نمایید و همچنین بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. سپس با حضور در جلسه مشاوره، می‌توانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین می‌توانید بدون اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز با وکلای فوق تخصصی ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.