تمام روزها به صورت 24 ساعته

ما در امر میانجی‌گری، پس از تشکیل جلسه با طرفین دعوا و تحلیل موضوع اختلاف، قادر به ارائه پیشنهادات منصفانه و قابل پذیرش برای طرفین دعوا خواهیم بود.

میانجی‌گری یکی از روش‌های حل اختلاف است که در آن یک شخص ثالث به نام میانجی‌گر به طرفین اختلاف در رسیدن به توافق کمک می‌کند. وقتی یک وکیل به عنوان میانجی‌گر عمل می‌کند، می‌تواند دانش حقوقی خود را برای راهنمایی طرفین به سمت یک توافق منصفانه و قابل قبول استفاده کند.

میانجی‌گری در واقع فرایندی است که طی آن طرفین اختلاف، با مدیریت فرد میانجی‏گر در خارج از محیط دادگاه در خصوص علت اختلاف به وجود آمده، آثار و نتایج برجای مانده از اختلاف و همچنین راه‌های جبران خسارات به وجود آمده از این اختلاف، با طرفین دعوا گفتگو می‌کند و در صورتی که منجر به صلح و سازش بشود، تعهدات و حقوق طرفین توسط فرد یا موسسه میانجی‌گر تعیین می‌شود.

با توجه به تخصص حقوقی وکلا، آن‌ها معمولاً قادر هستند که به عنوان یک میانجی‌گر کارآمد عمل کنند. با استفاده از دانش حقوقی خود، یک وکیل می‌تواند به طور کامل قضایا را بررسی کند، شواهد را تحلیل کند، و پیشنهادات منصفانه برای حل اختلاف ارائه دهد.

میانجی‌گری معمولا با تمایل طرفین برای حل اختلاف، بودن استفاده از ظرفیت‌های قانونی انجام می‌شود که در بسیاری از مواقع بدون نیاز به صرف زمان و هزینه بالا، منجر به حل اختلاف می‌گردد.

در میانجی‌گری، برخلاف داوری، پذیرش نظر شخص ثالث برای طرفین الزامی نیست. بلکه کار میانجی‌گر فراهم‌آوردن امکان مذاکره طرفین و کشف دقیق موارد اختلاف و رسیدن آن‌ها به بهترین راه حل ممکن است.

میانجی‌گری بیشتر در اختلافاتی که نیاز به گفتگوی غیر رسمی طرفین دارد، مفید است. سرعت و هزینهٔ کمتر میانجی‌گری از مزایای این روش حل اختلاف نسبت به فرایند داوری و اقامهٔ دعوی در دادگستری است.

پذیرش میانجی‌گری یکی از خدمات گروه وکلای "وکیل اول" می‌باشد، ما در امر میانجی‌گری با استفاده از تجربه و تخصص وکلا، با تشکیل جلسه با طرفین دعوا و تحلیل و بررسی موضوع اختلاف، قادر به ارائه پیشنهادات منصفانه و قابل پذیرش برای طرفین دعوا خواهیم بود.

از کجا شروع کنیم؟

کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز به صورت رایگان آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند و شما را تا رسیدن به هدف نهایی همراهی خواهند کرد، برای شروع می‌توانید با وکیل اول تماس حاصل نماﻳﻴد.

تماس 24 ساعته با وکیل 

آیا برای پذیرش میانجی‌گری امکان مشاوره حضوری وجود دارد؟

بله، مشاوره حضوری از الزامات میانجی‌گری می‌باشد، زیرا اختلافات، موضوع، شرایط و جزئیات خاص خود را دارند و مشاوره حضوری با یک متخصص در امور میانجی‌گری می‌تواند در فهم بهتر این شرایط بسیار کمک کننده باشد. هدف اصلی از مشاوره حضوری، فراهم کردن فرصتی برای شخص میانجی‌گر (وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور میانجی‌گری) است تا با موارد اختلاف و نیازهای طرفین آشنا شود. در این مدت شما فرصت پیدا می‌کنید شخص میانجی‌گر را از لحاظ دانش، تخصص، اعتبار و اخلاق حرفه‌ای بسنجید و تنها زمانی حل اختلاف خود را به او بسپارید که اعتمادتان به طور کامل جلب شده باشد. لازم به ذکر است که فرایند میانجی‌گری و ارائه پیشنهادات جهت رفع اختلاف، با توجه به موضوع اختلاف و میزان پیچیدگی آن به لحاظ قانونی، دارای زمانبندی مختلفی می‌باشد.

لازم به ذکر است که مشاوره حضوری به صورت رایگان انجام می‌شود و پس از آن، شما می‌توانید برای سپردن میانجی‌گری به گروه وکلای وکیل اول تصمیم بگیرید.

چرا باید وکیل اول را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که انجام میانجی‌گری، نیاز به تجربه و دانش حقوقی دارد، لازم است تا در انتخاب شخص صالح دقت لازم را داشته باشید. "وکیل اول" با دارا بودن دپارتمان فوق تخصصی در حوزه داوری و میانجی‌گری، قادر است پیشنهادات خود را با رعایت قانون و بی طرفی و اصول اخلاقی، به طرفین دعوا ارائه نماید. برخی از نکات قابل توجه که توسط وکیل اول رعایت می‌گردند به شرح زیر می‌باشند:

  1. تجربه و دانش: دپارتمان داوری و میانجی‌گری وکیل اول دارای تجربه و دانش لازم در زمینه حل اختلاف می‌باشند. این می‌تواند شامل درک قوانین و مقررات مربوطه، آشنایی با کسب و کار و درک عمیق از مسائل فنی و حقوقی باشد.
  2. بی‌طرفی: دپارتمان داوری و میانجی‌گری وکیل اول کاملاً بی‌طرف بوده و هیچگونه منفعت شخصی یا تعصب در فرایند داوری نخواهند داشت.
  3. توانایی ارتباط برقرار کردن: وکلای ما با توجه به تخصص و تجربه خود، قادر هستند به طور موثر با هر دو طرف اختلاف ارتباط برقرار کرده و نظرات و دیدگاه‌های طرفین را مورد توجه قرار دهند.
  4. حل مسئله و تصمیم‌گیری: وکلای وکیل اول در حل مسئله و تصمیم‌گیری، افراد توانایی می‌باشند، به طوری که می‌توانند راه حل مناسب و عادلانه را پیدا کنند.

وکلای فوق تخصصی و پایه یک دادگستری در وکیل اول در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و در صورت نیاز، امکان جلسه حضوری فوری را برای شما فراهم می‌آورند.

تماس با وکیل اول

برای آشنایی بیشتر با "وکیل اول"، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درباره ما مراجعه نمایید و همچنین بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. سپس با حضور در جلسه مشاوره، می‌توانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین می‌توانید بدون اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز با وکلای فوق تخصصی ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.