تمام روزها به صورت 24 ساعته

در بسیاری از مواقع شما نیازی به وکیل ندارید و با پاسخ به چند سوال ساده، می‌توانید به هدف خود برسید یا اقدامات پیشگیرانه انجام دهید.

در بسیاری از مواقع شما نیازی به وکیل ندارید و با پاسخ به چند سوال ساده، می‌توانید به هدف خود برسید یا اقدامات پیشگیرانه انجام دهید. در وکیل اول، ما به اهمیت پاسخگویی به سوالات حقوقی شما معتقدیم و به همین خاطر سرویس پاسخگویی تلفنی رایگان را فراهم نموده‌ایم.

کاملا رایگان

در این سرویس شما می‌توانید سوالات حقوقی خود را مطرح کنید و پاسخ‌های کامل و دقیق را دریافت کنید. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که بدون هزینه، از تجربه و دانش حقوقی تیم ما بهره ببرید. هدف ما این است که شما را در فرآیند حقوقی یاری کنیم و به شما اطمینان دهیم که در هر مرحله‌ای، پشتیبان شما هستیم.

دسترسی 24 ساعته

ما درک می‌کنیم که مسائل حقوقی ممکن است در هر زمانی پیش بیاید و شما نیاز به پاسخ سریع دارید. به همین دلیل، سرویس پاسخگویی تلفنی را به صورت 24 ساعته فراهم کرده‌ایم تا بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید و سوالات حقوقی خود را مطرح کنید.

از کجا شروع کنیم؟

کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز به صورت رایگان آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند و شما را تا رسیدن به هدف نهایی همراهی خواهند کرد، برای شروع می‌توانید با وکیل اول تماس حاصل نماﻳﻴد.

تماس 24 ساعته با وکیل 

آیا امکان مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید از خدمات مشاوره حضوری استفاده نمایید، اما پیشنهاد ما این است که در مرحله اول با استفاده از سرویس پاسخگویی 24 ساعته، مسائل خود را مطرح نمایید تا ما بتوانیم با آگاهی از نیاز شما، مشاوره حضوری را با وکیل فوق تخصصی مرتبط با موضوع نیاز شما فراهم نماییم.

مشاوره حضوری با وکیل فوق تخصصی و پایه یک دادگستری به صورت رایگان انجام می‌شود و پس از آن، شما می‌توانید تصمیم بگیرید که خودتان به عنوان اصیل در دادگاه (در صورت قضائی بودن پرونده) دفاع کنید یا این وظیفه را به وکیل بسپارید. یکی از حقوق مهم موکل این است که مطمئن شود وکیل، توانایی دفاع از او را دارد و می‌تواند دفاع از جان، مال و آبرویش را به او بسپارد. به همین خاطر، در این مدت شما فرصت پیدا می‌کنید وکیل خود را از لحاظ دانش، تخصص، اعتبار و اخلاق حرفه‌ای بسنجید و تنها زمانی پرونده خود را به او بسپارید که اعتمادتان به طور کامل جلب شده باشد و در ادامه، وکیلی که از ابتدا با او مشاوره داشته‌اید، همراه شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بخش مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری را مطالعه نمایید.

دلایل و مزایای استفاده از وکیل

بدون شک، در مواجهه با یک پرونده قضایی، به جای اقدام شخصی یا استفاده موقتی از وکیل، بهتر است که از ابتدا پرونده را به یک وکیل متخصص بسپارید. استفاده از خدمات یک وکیل، دلایل و مزایای فراوانی دارد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

  1. تخصص و تجربه حقوقی: وکلا دارای تخصص و تجربه حقوقی و دانش گسترده‌ در زمینه قوانین و مقررات هستند که برای موفقیت در یک پرونده قضایی ضروری است. آن‌ها با قوانین و روندهای دادگستری آشنا هستند و می‌توانند تاثیر بسیاری در هدایت پرونده شما برای رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب داشته باشند.
  2. حفظ حقوق موکل: گاهی اوقات، بخش‌های خاصی از قانون ممکن است برای افراد عادی پیچیده باشد و به همین دلیل نتوانند از حقوق خود دفاع مناسبی داشته باشند، در حالی که یک وکیل متخصص، اشراف کامل به قوانین دارد و مانع از تضییع حقوق شما خواهد شد.
  3. صرفه‌جویی در زمان: مراحل قضایی ممکن است زمان‌بر باشند و نیاز به تحقیقات گسترده و تحلیل قانونی دارند اما وکلا با فرآیند آشنا هستند و می‌توانند به سرعت و به صورت حرفه‌ای این مراحل را طی نمایند. با استفاده از خدمات یک وکیل، شما می‌توانید زمان خود را صرف کارهای دیگر کنید.
  4. کاهش استرس: مراحل قضایی ممکن است استرس‌های زیادی به شما وارد نمایند. با استفاده از یک وکیل، شما می‌توانید این استرس‌ها را به حداقل برسانید.
  5. ارائه نظرات حقوقی: وکلا معمولاً نظرات حقوقی را در مورد پرونده شما ارائه می‌دهند، که ممکن است به شما کمک کند تصمیمات بهتری بگیرید.
  6. پشتیبانی و راهنمایی حقوقی: وکلای هر دپارتمان تخصصی در گروه وکیل اول، نظرات خود را ارائه می‌دهند، منظور از دپارتمان در واقع بخشی است که وکلای تخصصی هر بخش حقوقی، کیفری و .. در آن دپارتمان مشغول ارائه خدمات هستند، که ممکن است به شما کمک کند تصمیمات بهتری بگیرید.

اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد دلایل و مزایای فوق داشته باشید، می‌توانید به دلایل و مزایای استفاده از وکیل مراجعه نمایید.

وکلای فوق تخصصی و پایه یک دادگستری در وکیل اول در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و در صورت نیاز، امکان جلسه حضوری فوری را برای شما فراهم می‌آورند.

تماس با وکیل اول

چرا باید وکیل اول را انتخاب کنیم؟

"وکیل اول" با توجه به تجربه و تخصص وکلای خود، خدمات حقوقی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما به شما کمک می‌کنیم تا با اطمینان بیشتری دفاع خود را در محضر دادگاه و در مقابل طرف دعوا ارائه نمایید. در اینجا چند دلیل برای انتخاب "وکیل اول" آورده شده است:

  • تجربه و تخصص: وکلای ما در زمینه‌های مختلف حقوقی به صورت فوق تخصصی درای تجربه هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا به بهترین نحو ممکن دفاع کنید.
  • برنامه‌ریزی دقیق: پس از جلسه مشاوره، ما چهار اصل مهم زیر را برای ادامه مسیر تعیین می‌کنیم.
    1. تحلیل و تعیین وضعیت فعلی حقوقی در مواجهه با طرف مقابل دعوا
    2. دلیل قرار گرفتن شما در وضعیت فعلی حقوقی
    3. تعیین نقشه راه دفاع در جهت نیل به پیروزی حقوقی و برون رفت از شرایط موجود
    4. تعیین ضریب موفقیت پرونده
  • مشاوره رایگان: جلسه مشاوره با وکیل فوق تخصصی و پایه یک دادگستری برگزار می‌شود تا شما را با وضعیت خود آشنا کنیم که در نهایت بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.
  • پاسخگویی 24 ساعته: وکلای ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برای آشنایی بیشتر با "وکیل اول"، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درباره ما مراجعه نمایید و همچنین بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. سپس با حضور در جلسه مشاوره، می‌توانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین می‌توانید بدون اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز با وکلای فوق تخصصی ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.