تمام روزها به صورت 24 ساعته

ما در دپارتمان تخصصی کسب و کار با تمرکز بر روی مهارت‌های حقوقی مورد نیاز کسب و کارها، خدمات حقوقی مطمئن، تخصصی و دقیق‌تری را فراهم خواهیم کرد.

وکیل کسب و کار یک متخصص حقوقی است که به شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و سایر کسب‌وکارها مشاوره حقوقی می‌دهند و در برخی موارد به عنوان نماینده آن‌ها عمل می‌کنند.

وکلا با تمرکز بر روی مهارت‌های حقوقی مورد نیاز کسب و کارها، خدمات حقوقی مطمئن، تخصصی و دقیق‌تری را فراهم می‌کنند. آن‌ها معمولاً به شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله قراردادها، امور ثبتی، دعاوی تجاری، حقوق کارگران، بیمه تامین اجتماعی، دعاوی مالیاتی و غیره کمک می‌کنند.

با استفاده از دانش و تجربه و تسلط بر قوانین مختلف، یک وکیل کسب و کار می‌تواند عامل بهبود شرایط کسب و کار باشد. همچنین، با استفاده از این خدمات، صاحبان کسب و کار می‌توانند از بروز مشکلات و مسائل حقوقی پیچیده در آینده جلوگیری نمایند.

قرارداد پشتیبانی وکیل کسب و کار یکی از خدمات فوق تخصصی گروه وکلای "وکیل اول" می‌باشد. ما با راه‌اندازی دپارتمان فوق تخصصی، این خدمات را در اختیار صاحبان کسب و کار، اعم از کسب و کارهای کوچک، مدیران یک تجارت عمده و بزرگ، سازمان‌های خصوصی و دولتی، بانک‌ها و سایر بنگاه‌های اقتصادی قرار داده‌ایم. در این خدمات می‌توانید متناسب با نیاز خود در خصوص نوع خدمات حقوقی و مدت زمان آن اقدام به عقد قرارداد نمایید.

از کجا شروع کنیم؟

کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز به صورت رایگان آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند و شما را تا رسیدن به هدف نهایی همراهی خواهند کرد، برای شروع می‌توانید با وکیل اول تماس حاصل نماﻳﻴد.

تماس 24 ساعته با وکیل 

برخی از امکانات و ویژگی‌های وکیل اول

وکیل اول، با هدف اطمینان بخشی و رضایت موکلین، امکانات زیر را در حین ارائه خدمات وکالت فراهم کرده است. این امکانات به پیشبرد فرایند به صورت هدفمند کمک می‌کنند و موجب دستیابی به موفقیت می‌شوند.

پاسخگویی 24 ساعته رایگان

پرسش‌های خود را در هر لحظه با ما در میان بگذارید

ما درک می‌کنیم که مسائل حقوقی ممکن است در هر زمانی پیش بیاید و شما نیاز به پاسخ سریع دارید. به همین دلیل، سرویس پاسخگویی تلفنی را به صورت 24 ساعته فراهم کرده‌ایم تا بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید و سوالات حقوقی خود را مطرح کنید.

گزارش هفتگی از پرونده

در جریان تمام رویدادها و جزئیات پرونده خود باشید

آگاه بودن شما از روند پرونده، راهکارهای وکیل و شرایط پیش رو، استرس شما را کاهش می‌دهد و باعث همکاری و همفکری بیشتر با وکیل می‌شود که تمام این موارد دستیابی به نتیجه مطلوب را امکان‌پذیر تر می‌نمایند.

دپارتمان فوق تخصصی

وکیل اول، مبتکر راه‌اندازی دپارتمان فوق تخصصی

با توجه به موضوع کسب و کار، مناسب‌ترین وکیل با دانش و تجربه تخصصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این عامل سبب سهولت بیشتر در دفاع از حقوق شما و رفع نیازهای کسب و کار شما خواهد شد.

بیش از 10 سال تجربه

تجربه بالا، پشتوانه کیفیت خدمات ارائه شده ما است

تمامی همکاران ما در وکیل اول، دارای تجربه‌ای بی‌نظیر و تخصصی در حوزه‌های مختلف خدمات قضائی و کسب و کار هستند. این تجربه و تخصص، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های تیم ما است.

مشاوره حضوری رایگان

مشاوره با وکیل فوق تخصصی پایه یک دادگستری

مهمترین مرحله برای آشنایی و انتخاب بهترین وکیل، مشاوره حضوری با یک وکیل متخصص است. این مرحله به شما کمک می‌کند تا وضعیت و نیازهای خود را تحلیل کنید و در ادامه، وکیلی که از ابتدا با او مشاوره داشته‌اید، همراه شما خواهد بود.

اقدامات پنجگانه

پکیجی ارزشمند از اقدامات مهم برای رسیدن به موفقیت

سال‌ها تجربه، باعث شده تا ما اقدامات مؤثری را در زمینه حقوقی انجام دهیم. این اقدامات به طور ساده شامل مشاوره حقوقی، تعیین ضریب موفقیت، سنجش و طراحی نقشه راه دفاع، انتخاب وکیل فوق تخصصی و مدیریت پرونده می‌باشند.

آیا برای قرارداد پشتیبانی کسب و کار امکان مشاوره حضوری وجود دارد؟

بله، در مشاوره حضوری، جزئیات کسب و کار و نیازهای شما با یک متخصص در امور کسب و کار مطرح می‌شود که می‌تواند در فهم بهتر شرایط و خواسته‌های شما بسیار کمک کننده باشد. هدف اصلی از مشاوره حضوری، فراهم کردن فرصتی برای وکیل کسب و کار (وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در امور کسب و کار) است تا با کسب و کار شما آشنا شود. در این مدت شما فرصت پیدا می‌کنید وکیل خو را از لحاظ دانش، تخصص، اعتبار و اخلاق حرفه‌ای بسنجید و تنها زمانی اقدام به عقد قرارداد نمایید که اعتمادتان به طور کامل جلب شده باشد.

مشاوره حضوری به صورت رایگان انجام می‌شود و پس از آن، شما می‌توانید برای عقد قرارداد پشتیبانی کسب و کار با گروه وکلای وکیل اول تصمیم بگیرید.

چرا باید وکیل اول را انتخاب کنیم؟

استفاده از خدمات وکیل کسب و کار در "وکیل اول" می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره شده است:

  • تخصص حقوقی: دپارتمان وکلای کسب و کار در وکیل اول، دارای توانایی و اطلاعات کافی در خصوص قوانین و مقررات حاکم بر رابطه بین کارگر و کارفرما هستند. این تخصص حقوقی می‌تواند به صاحبان کسب و کار کمک کند تا با قوانین مرتبط با کسب و کار خود آشنا شوند و از حقوق خود محافظت کنند.
  • مشاوره حقوقی: وکلای ما می‌توانند به شما، به صورت تخصصی در حوزه کسب و کار مشاوره حقوقی دهند، این مشاوره به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی از مسائل حقوقی، قراردهای کاری خود را تنظیم کنید، در مناقصات شرکت کنید، خرید و فروش ملک انجام دهید یا در جهت بهبود خدمات یا محصولات خود، اقدامات حقوقی خاصی را انجام دهید.
  • پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات: ما در این خدمات، صفر تا صد کسب و کار شما را در حوزه حقوقی توسط وکیل متخصص بررسی و مشکلات هر بخش را مشخص می‌نماییم، همچنین می‌توانید دپارتمان حقوقی کسب و کار خود را ایجاد کنید تا پاسخ سوالات خود و راهکارهای لازم در فرایندهای حقوقی را با هزینه کمتر و سرعت بیشتر به دست آورید.
  • دریافت انواع جواز: وقتی شما قصد دارید کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید، ممکن است نیاز به دریافت جواز خاصی داشته باشید. این جواز ممکن است شامل پروانه‌های عملیاتی، مجوزهای صنعتی، مجوزهای ساخت و ساز و غیره باشند. با داشتن قرارداد پشتیبانی وکیل کسب و کار در وکیل اول، وکلای ما می‌توانند به شما در مورد نوع جوازی که برای کسب و کار خود نیاز دارید مشاوره دهند، به شما کمک کنند تا مراحل قانونی را به درستی طی نمایید و همچنین به شما در برخورد با هرگونه چالش حقوقی که در طول فرآیند بروز کند، کمک کنند.

وکلای فوق تخصصی و پایه یک دادگستری در وکیل اول در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و در صورت نیاز، امکان جلسه حضوری فوری را برای شما فراهم می‌آورند.

تماس با وکیل اول

برای آشنایی بیشتر با "وکیل اول"، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درباره ما مراجعه نمایید و همچنین بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. سپس با حضور در جلسه مشاوره، می‌توانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین می‌توانید بدون اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز با وکلای فوق تخصصی ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.