تمام روزها به صورت 24 ساعته

دعاوی مالی و مالیاتی یکی از حوزه‌های پیچیده و تخصصی حقوقی هستند که شامل موارد مختلفی از جمله اختلافات مالیاتی بین مالیات‌دهندگان حقیقی یا حقوقی با سازمان امور مالیاتی می‌باشد.

دعاوی مالی و مالیاتی یکی از حوزه‌های پیچیده و تخصصی حقوقی هستند که شامل موارد مختلفی از جمله اختلافات مالیاتی بین مالیات‌دهندگان (اشخاص حقیقی یا حقوقی) با سازمان امور مالیاتی در خصوص نحوه محاسبه و میزان مالیات اعلام شده ، مسائل مربوط به حسابداری، بررسی‌های مالیاتی، تخلفات مالیاتی، و دیگر مسائل مربوط به قوانین و مقررات مالیاتی می‌شود.

این دعاوی معمولاً زمانی که یک فرد یا سازمان با مالیات تعیین شده برای خود مخالفت دارد و یا در صورت عدم رضایت از نحوه برخورد سازمان امور مالیاتی شکل می‌گیرند. استفاده از خدمات یک وکیل متخصص در این حوزه می‌تواند به شما کمک کند تا بسیاری از چالش‌ها را به سادگی پشت سر بگذارید. برخی از این خدمات به شرح زیر می‌باشند:

  • مشاوره حقوقی: وکلا در حوزه مالی و مالیات به شما کمک می‌کنند تا قوانین و مقررات را بهتر درک کنید و راهنمایی‌های حقوقی لازم را در این زمینه دریافت کنید.
  • نمایندگی در دادگاه: در صورت بروز اختلاف یا دعوا، وکیل می‌تواند شما را در دادگاه نمایندگی کند و به شما کمک خواهد کرد تا از حقوق خود دفاع کنید.
  • بررسی‌های مالیاتی: وکلا به شما کمک خواهند کرد تا مراحل رسیدگی‌های مالیاتی را به سادگی طی نمایید، از جمله پاسخگویی به سؤالات و تقاضای اطلاعات از سوی دستگاه‌های مالیاتی.
  • تنظیم اسناد: وکلا به شما کمک خواهند کرد تا اسناد لازم را برای دادگاه یا دستگاه‌های مالیاتی تنظیم کنید.
  • برنامه‌ریزی مالیاتی: وکلا به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید برنامه‌ریزی مناسبی برای پرداخت مالیات‌های خود داشته باشید.

اکنون در شرایط یک دعوی قرار دارید؟

چنانچه در شرایط یک دعوی قرار دارید، بهتر است در اولین قدم مشاوره با وکیل فوق تخصصی در همان حوزه را در برنامه خود قرار دهید و در ادامه با سپردن پرونده خود به یک وکیل پایه یک دادگستری، از حقوق خود دفاع نمایید.

یک وکیل مالیاتی خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

آگاهی از قوانین بروز کشور: وکیل مالیاتی، باید بر قوانین روز کشور تسلط کافی داشته باشد و تمام بخشنامه‌ها و تبصره‌ها را بشناسد و با استناد به آن‌ها بتواند موکل خود را راهنمایی و از حق او دفاع کند.

  • تجربه بالا: یکی از مهمترین ویژگی‌های یک وکیل مالیاتی، داشتن تجربه بالا است. تجربه یک وکیل در پرونده‌های مشابه، کمک زیادی به مودی مالیاتی می‌کند.
  • فن بیان قوی و گیرا: یک وکیل خوب باید دارای فن بیان قوی باشد و با توضیح و تفسیر گیرا، از حق موکل خود دفاع کند.
  • قدرت استدلال: وکیل مالیاتی باید دارای قدرت استدلال و استنتاج بر اساس واقعیت‌های پرونده و قوانین مربوط به مالیات باشد.
  • توانایی نوشتن لایحه: توانایی نوشتن لایحه مالیاتی، یکی از ویژگی‌های یک وکیل مالیاتی است و او باید این لایحه را شفاف، مستند و نظام‌مند بنویسد.

برخلاف فرآیندهای ساده‌تر حقوقی، دعاوی مالیاتی به دلیل پیچیده بودن قوانین مالیاتی، نیاز به تخصص خاص دارد. در صورت عدم رعایت آئین نامه‌ها و بخشنامه‌های مالیاتی، عدم تنظیم صحیح دفاتر مالی یا عدم ارائه اسناد و صورت حساب‌های مالی، اختلافات بسیاری قابل پیش‌بینی هستند.

به همین دلیل، استفاده از خدمات یک وکیل متخصص در حوزه مالیات برای رفع این چالش‌ها بسیار حائز اهمیت است.

یکی از حقوق مهم موکل این است که مطمئن شود وکیل، توانایی دفاع از او را دارد و می‌تواند دفاع از جان، مال و آبرویش را به او بسپارد. ما در وکیل اول بنا را بر رعایت بی کم و کاست حقوق موکل گذاشته‌ایم و نهایت تلاشمان را برای عمل به تعهدات خود به کار می‌بندیم.

از کجا شروع کنیم؟

کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز به صورت رایگان آماده پاسخگویی و راهنمایی هستند و شما را تا رسیدن به هدف نهایی همراهی خواهند کرد، برای شروع می‌توانید با وکیل اول تماس حاصل نماﻳﻴد.

تماس 24 ساعته با وکیل 

موارد بسیاری در انتخاب یک وکیل حرفه‌ای و با تجربه، تاثیرگذار هستند، ما در وکیل اول تلاش نموده‌ایم تا با اشاره به موارد پر اهمیت و شرح چگونگی ارائه خدمات، شما را برای رسیدن به نتیجه و کاهش دغدغه‌ها یاری نماییم.

برای آشنایی بیشتر با "وکیل اول"، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درباره ما مراجعه نمایید و همچنین بخش سوالات متداول را مطالعه کنید. سپس با حضور در جلسه مشاوره، می‌توانید از انتخاب خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین می‌توانید بدون اتلاف وقت در هر ساعت از شبانه روز با وکلای فوق تخصصی ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.